Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

joi, 14 mai 2009

Eclere facute de Pasti

PRIMELE MELE ECLERE


Si am mai facut inca o nazbatie mica in PREMIERA de Pasti ...eclere :)
Dupa un post lung si tamaduitor...recunosc ca m-am bucurat din plin de crema fina a eclerelor.
Problema cu dulciurile...este sa nu exagerati deloc...creaza dependenta :)
Reteta am luat-o de pe culinar.ro daca imi aduc bine aminte si este simpla simpla. Insa nu mi-au ajuns 2 plicuri de glazura Dr Oetker de cacao si eu...darnica, am pus mai multe lingurite de apa cand am preparat-o astfel incat si-a pierdut din culoarea intensa de cacao.
Insa...a fost delicioasa!!!


Nu uitati... astea sunt bucurii pe care le traim de Sfintele Pasti si de Craciun :) in rest...am sa postez imediat...cu ce trebuie sa ne rasfatam cel mai adesea :)
Oricum, fiti ingaduitori cu voi insiva, dar nu uitati ca suntem ceea ce mancam!

Bucura-te de portia ta de Sarbatoare!

Niciun comentariu: