Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

joi, 14 mai 2009

Pasca si cozonacei

Minunatul Cos cu 101 OUA :)



Nu-mi vine sa cred ca au trecut si Sarbatorile Pascale, in curand intru in sesiune si eu nu am mai apucat sa postez. Nu pentru ca mi-as fi schimbat principiile alimentare ci pt ca uneori faptul ca www.bloger.com merge atat de prost ma deprima.

Am sa pun aici cateva poze cu minunata PASCA FARA ALUAT a carei reteta o am de la Edith si ii multumesc tare pe aceasta cale pt ca este DELICIOASA!
De asemenea am sa pun cateva poze cu PASCA TRANDAFIR facuta de mine si ....totodata cu primul cozonac facut INTEGRAL de mine . Enjoy!

Pasca fara aluat, cu multa branza si 2 plicuri de budinca de vanilie nepreparata

Pasca Trandafir + Cozonacul in doua culori + MiniCozonacelul doar cu ciocolata in interior pentru Diana mea
Dat fiind faptul ca Sfintele Pasti le-am petrecut la bunicii mei care au vaci olandeze...Pasca s-a bucurat de o compozitie bogata de branza proaspata...totul a fost proaspat, ouale, laptele , branzica, tot.

Pasca Trandafir...sectiune

Sectiune in cozonac pe care l-am ravasit :)


Sectiune in minicozonacelul cu ciocolata si glazura de ciocolata rasa + pasca trandafir


Bucura-te de portia ta de Sarbatoare!

Niciun comentariu: