Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

vineri, 28 noiembrie 2008

pentru cei care simt...ca mine

Sunt cea mai fericita caci azi...azi m-am hotarat ca nu mai pot sta deoparte de voi gospodarese dragi ( Mihaela, Amalia, Isabela, Teo, Laura, Edith, Lisa, Maya, Lily si multe alte fiinte care mi-au indulcit zilele cu talentul lor) . Va citesc blogurile atat de des...si vad acolo atata suflet..si de multe ori as fi vrut sa va scriu..sa va intreb ceva ..ori pur si simplu sa va felicit...dar..ma gandeam ca daca nu am un blog..sunt prea mica pentru a fi observata.

Este al 4-lea blog pe care mi-l creez si cred ca singurul care va face si mugurashi. Asta pentru ca acum mi-e clar....eu nu-mi pot face bloguri cu posturi despre mine si experientele mele actualizate la jumatatea de ora. Nu pot, caci singurul loc in care imi astern viata fara secrete este o hartie care poarta parfumul meu..si apasarea mainii mele si se numeste Jurnal.

Acolo ma deschid ca o floricica..in toate detaliile fiintei mele.

Acolo..si..AICI.

Aici pentru ca...in afara de momentele in care scriu, mai exista un moment de-al "meu cu mine" cand simt o armonie interioara deosebita...si simt ca rezonez cu toate fiintele dragi : ATUNCI cand...gatesc.

Stii? gatesc cu tot sufletul meu...si fiecare clipa devine o sarbatoare.

it`s truly true...
... e achimie...cand sufletul devine hrana vie.

4 comentarii:

mihaela spunea...

elisu ai scris asa frumos,imi place!
si deodata mi s-a facut dor de anii de studentie,chiar daca eu am facut facultatea in acelasi oras in care locuiam de mica si nu a gustat viata minunata de camin,stand acasa cu parintii.

te astept cu retete .orice reteta in care pui suflet iese minunata si gustoasa.

te pup si-ti doresc un week-end minunat!

Edith spunea...

Ce frumos ai zis.. :) Multumesc ca ma urmaresti :)

Luiza S spunea...

Imi place f mult cum gandesti la varsta pe care o ai.Felicitari!Si mie imi place f mult sa gatesc.Astazi am creat si eu un blog,dar nu ma prea pricep...In timp sper sa ma mai invat.Iti doresc mult succes in tot ceea ce faci,si ma bucur ca am putut sa te cunosc.Imi face o reala placere sa vad persoane ca tine,care la 20 de ani au asemenea inclinatiI.Lucru destul de rar in ziua de azi...Felicitari inca o data!

silviana spunea...

Multumesc ca esti la mine pe blog,este o onoare!Si tine-o tot asa ce am impresia ca esti genial!