Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

miercuri, 25 martie 2009

am revenit...finally :)

Am avut o perioada foarte frumoasa cu o vacanta luuunga in luna februarie si cand am revenit in Buc...aproape ca nu mi-am mai regasit starea publicitica pana in dimineata zilei de azi...26 martie.

Hmm...desi suntem in Postul Pastelui si din tot sufletul va recomand sa respectati Postul Mare, am sa postez aici o reteta de biscuiti cu cereale deliciosi pe care i-am facut prin februarie si restul...surprize-surprize:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai inceput sa postezi din nou! Abia asteptam noi retete :)

Elisu mic spunea...

hmmm...ma bucur tare ca mi-ai scris si sper sa nu va dezamagesc. pup!