Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

joi, 4 decembrie 2008

MUST HAVE-UL micului dejun

Micul dejun inseamna pentru mine multe fructe.

In perioada rece, pe langa mere, banane, stuguri, clementine sau portocale pe care le servesc fie separat, fie in amestecturi pasate de tip baby food ( voi vorbi despre ele separat), organismul nostru simte nevoia unui aport energetic ridicat, pe care...ar fi ideal sa ni-l satisfacem consumand seminte. Bineinteles ca s-ar putea ca nu mereu sa ai pofta sa rontai seminte, insa uite cum fac eu.

Must have-ul micului dejun :

1 salata de fructe ( fructe ca atare)+ Pasta Energizanta

Aveti aici o combinatie pe care eu o ador :

Salata MPMS ( mar-portocala-morcov-stafide) sau MPMB (mar-portocala-morcov-banana) care se prepara dand pe razatoare toate fructele, amestecandu-le ulterior si este extrem de sanatoasa si curativa prin fibrele continute de mar si portocala, prin amestecul foarte benefic digestiei noastre de mar si morcov si desigur prin puterea calmanta a bananei sau energia stafidelor.

sau...

Cum spuneam si mai sus, salata se mananca in combinatie cu pasta de seminte, pe care eu, ca sa o pot consuma cu consecventa, am procedat asa : ) :
  1. Am luat parti egale din seminte de in, dovleac, floarea soarelui si susan.
  2. Le-am dat prin rasnita de cafea.
  3. Iar acum, le pastrez la frigider, si in fiecare dimineata, prepar o PASTA ENERGIZANTA.

si rezultatul :


Ingrediente PASTA ENERGIZANTA - varianta 1 :

  • 3 linguri de seminte pulbere
  • zeama de la un mar / o jumatate de portocala/ o clementina, sau orice alt fruct zemos zdrobit.
  • optional, daca simti nevoia de ceva mai dulce, poti adauga : stafide, curmale sau alte fructe uscate, in cantitati moderate.

Varianta 2 :

  • 3 linguri de seminte pulbere
  • 1 mar+ 1 banana rase marunt sau date prin blender
  • optional stafide, curmale, caise,smochine - tocate marunt, etc.


Bucura-te de portia ta de sanatate!


PS: cand vei simti cata energie iti da, nu vei mai putea renunta la ea..si o vei folosi in fel de fel de combinatii sau deserturi...cum voi arata si eu in urmatoarele post-uri!

Niciun comentariu: