Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

miercuri, 28 ianuarie 2009

Bezea cu fulgi de ovaz - reteta

Am revenit! Mai am un examen si scap... e cam greu in sesiune sa te concentrezi pe mai multe planuri asa ca, desi am mai facut minunatii culinare, n-am mai avut timp sa le postez. Va pup si va urez de acum...pofta buna!

Bezea cu fulgi de ovaz

Ingrediente :

  • 2 albusuri
  • coaja de portocala
  • 2 lingurite de miere
  • 6 linguri fulgi ovaz
Se bat spuma albusurile cu mierea si coaja de portocala.
Folosim o tava mica, pe care se presara jumatatea din cantitatea de fulgi de ovaz .
Peste fulgi se intinde albusul batut spuma si se presara deasupra lui fulgii de ovaz ramasi.
Se dau la cuptorul incins pana cand fulgii se rumenesc si albusul se intareste. Se fac foarte repede, eu i-am facut in 4 minute la sanwichmaker.

Cand este gata, se "indoaie" si la mijloc se poate unge cu miere.

Bezeaua asta cu fulgi de ovaz este deosebit de gustoasa si sanatoasa !



Bucura-te de portia ta de sanatate!

Niciun comentariu: