Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

joi, 8 ianuarie 2009

Prajiturici cu Foi de bulion

In zilele dintre Craciun si Anul nou, pentru ca mamei ii ramasese niste crema de la prajitura Cabana, m-am gandit sa o folosesc eu intr-un fel...si asa ca am facut repede niste foi pe dosul tavii, foile asa zisei "prajituri cu bulion"...care marturisesc ca sunt foarte bune si pufoase.

Am copt 4 foi si le-am dat pe jumatate si astfel am creat doua prajiturici.

Prima jumatate de foi am insiropat-o cu cafea si am umplut-o cu crema de ciocolata si rom de la Cabana, de accea are un aspect mai moale, caci este f insiropata. Dar gustul..intrece mult aspectul. Am decorat-o cu cocos - nebunia mea!



Iar cea de-a doua jumatate de foi...au fost unse atunci cand le-am scos din cuptor cu o budinca de vanilie + zahar vanilat, facuta cu doar 250 ml lapte, deci ceva mai tare.

Foarte aspectoasa si gustoasa si ieftina ! Ar trebui sa incercati :) Dar doar din joi in Paste caci altfel facem funduletzul mare :)

si




Pentru zilele obisnuite, va recomand retele naturiste pe care le-am postat si pe care am sa le postez in continuare!

Va pup si va doresc multa amabitie in incercarea de a combina o dieta sanatoasa si pofte de nestavilit :)!



Bucura-te de tine...si frumusetea ta !

Niciun comentariu: