Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

miercuri, 28 ianuarie 2009

Biscuiti spiralati in doua culori :)


Mi-am dorit tare mult sa incerc reteta asta, asa ca intr-o zi, cand veneam de la facultate am dat fuga in piata, la un magazin "cu de toate" si mi-am luat un sucitor. De-abia asteptam sa ajung in camin si sa fac biscuiteii.
Reteta de baza este de la Teo ( multumesc Teo! :) ). Am eliminat zaharul si am adaugat miere si am inlocuit faina alba cu faina integrala de ovaz.

Fiind prima data cand ii fac (cred ca am intins foi prea subtiri)...si datorita faptului ca folosesc faina integrala de ovaz, culoarea si forma nu a iesit tocmai cum ma asteptam...insa...gustul a fost intens si bun!

Ingrediente :
  • 200g faina integrala de OVAZ
  • 100g unt
  • 1 ou
  • 1 lingura mareee de cacao
  • 1 lingura de lapte fierbinte (eu aveam cutiute de 10g, de lapte condensat si am pus una)
  • esenta de vanilie
  • esenta de rom
  • 3 linguri de miere
Cum se fac?
Asa cum spune si Teo :

1.Se freaca untul spuma cu laptele fierbinte.
2.Oul se bate cu mierea si apoi se omogenizeaza cu spuma de unt si faina integrala de ovaz.
3.Se imparte coca obtinuta in doua parti.
4.Una se amesteca cu cacao si esenta de rom iar cealalta cu esenta de vanilie.
5.Se intind doua foi care se suprapun ulterior si se formeaza o rulada care se da 30 de min la frigider.
6.Se taie rulada "in feliute"iar "rezultatul" se pune la cuptor...si de acolo vor iesi cam in 15 min..niste minunatii de biscuitei, crocanti si cu o aroma puternica de cacao si vanilie!

Enjoy!
Foile suprapuse...

Rulada...nu tocmai estetica :)) se obs ca am folosit faina de ovaz Minunatiile la sandwich maker ...

Si proaspat scoase si foarte rumenite ( la cuptor sigur nu ar iesi asa )


Si pentru ca la un moment dat obosisem sa astept sa se coaca ( biscuitei acestia s-au copt mai greu la aparatul meu minune) ...am avut o alta idee geniala !

Sa iau feliutele de rulada ramase...si sa le intind cu sucitorul pe fiecare in parte ! Si daca a mai ramas aluat, am facut bilute mici sau chiar betisoare. Priveste!


Intinzandu-le, s-au facut mai repede si au iesit tare crocante si super bune!
Bucura-te ca existi !

Niciun comentariu: