Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

joi, 8 ianuarie 2009

Tortul meu BROWNIE INTENS

Am revenit...asa cum v-am promis, m-am intors cu reteta de Brownie Intens si ...cu cateva recomandari : prajitura cu morcov...si inventivele foi de prajitura cu bulion.

BROWNIE INTENS

Este un tort intens, special si aromat.

Blat (asemanator cu cel de negresa )

  • 350 g zahar
  • 200g margarina
  • 200 g faina
  • 200 ml lapte
  • 200g ciocolata rupta in patratele
  • 5 linguri de cacao
  • 4 oua
  • 1 praf de copt
  • rom
Sirop

  • 250 ml apa
  • zahar ( dupa preferinta)
  • esenta de rom - cat mai multa
Glazura I
  • 100 g ciocolata (neagra sau cu lapte)
  • 50 g unt sau margarina
  • esenta de rom
Glazura II
  • 200g ciocolata ( neagra sau cu lapte - eu am folosit din ambele sortimente)
  • esenta de portocale
  • coaja de portocale
  • esenta de rom

Blatul se face topind margarina pe foc cu zaharul, laptele. Dupa ce se racoresc putin se adauga galbenusurile, faina, praful de copt stins in zeama de lamaie si desigur...albusurile batute spuma.

Dupa ce s-a zvantat putin se cresteaza din loc in loc si se insiropeaza incercand sa fie patrunsa fiecare particica a sa. Se toarna putin sirop si sub el, in tava pe care este asezat, caci il va absorbi.
Apoi se glazureaza cu prima glazura care este moale si subtire.

Iar apoi cu cea de-a doua glazura care ii redefineste aroma puternica de rom si portocale.

Se decoreaza cu ciocolata alba si neagra.

Se lasa la rece...si se serveste cu incredere! Este minunat !

1. Brownie in cuptor

2. Brownie scos din cuptor


Faţa lui Brownie


4. Brownie in straie de Sarbatoare :)


Sper sa il incercati si sa va placa mult mult!

Bucura-te de putina Africa la felie :) !

Niciun comentariu: