Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

miercuri, 28 ianuarie 2009

Fursecuri " 4 anotimpuri " by Elisa


Hmmm....si iata-ma ajunsa si aici. Fursecurile astea m-am gandit sa le incerc intr-o seara cand afara era frig..iar eu imi doream sa incalzesc camera de camin...cu mii si mii de arome.

Ei bine, in final...au iesit doar 4...care insa...m-au cucerit.

Asadar...

Fursecuri " 4 anotimpuri "

Reteta de baza ar fi trebuit sa fie cea de la traditionalele "cornulete vanilate", pe care am ajustat-o insa ... pana am transformat-o :)

Ingrediente :

  • 150g unt
  • 250 faina de OVAZ
  • 75 g zahar brun
  • 1 ou
  • zahar vanilat Burbon - Dr Oetker
  • zahar vanilat Dr Oetker rasnit, pentru pudrat
Din ingredientele acestea se formeaza un aluat, care se imparte in 4 parti.
Atentie! Daca doriti sa serviti fursecurile impreuna cu mai multi prieteni, dublati cantitatea ingredientelor :)

Apoi, fiecarei parti i se adauga ingredientele corespunzatoare anotimpului din care face parte

Anotimp 1 ~ ALBcocos
  • fulgi de cocos
  • 1 portie de lapte condensat pt cafea (10g)
Anotimpul 2 ~ PORTOcalicios
  • coaja de portocala
  • 2 linguri de lapte condensa pentru cafea - pudra
Anotimpul 3 ~ CappuciNuts
  • 2/3 pliculet de DonCafe - Cappucino HazelNuts
Anotimpul 4 ~ AlunNuts
  • alune de padure, pisate marunt marunt
  • nuci , pisate maruuunt

Se amesteca bine toata ingredientele corespunzatoare anotimpurilor cu aluatul de baza...si sa fac ce forme doriti voi, ori de cornulete, ori bilute, orice...si se dau la cuptor.

Eu le-am copt la sanwich maker cam in 10 minute.

Enjoy! Sunt deosebit de gustoase servite cu ceai, cafea sau ce preferati voi.

* Eu v-as recoamanda sa reduceti consumul de excitante si chiar de ceai ( care contine theobromina) si este un lichid nu tocmai prieten pentru rinichii nostrii.

In curs de facere ..:)

aurii si pudrate...
La lumina naturala...
1.Cele sub forma de cornulete sunt cu capucinno, o aroma tare deosebita, intensa.
2.Cele din dreapta, albicioase sunt cu cocos.
3.Primele din stanga sus care s-au rumenit mai mult..sunt cu portocale, au iesit mai crocante.
4.Cele din stanga jos sunt cu alune si nuci..si au iesit cele mai fragede.

Apoi, ca sa variez putin pe tema asta si sa va satisfac papilele gustative, am creat pentru voi ceva si mai apetisant !

Am lipit cateva fursecuri cu o dulceata delicioasa de piersici..si ia uite ce a iesit!


Vedeta mea... un fursec de portocala lipit cu dulceata de piersici
Simply...enjoy!


Bucura-te de portia ta de libertate!

2 comentarii:

Sorin spunea...

aratoase fursecurile tale

Elisu mic spunea...

Multumesc Sorina...sper insa sa te tenteze si salatele mele si hrana cruda, in general. Pupici!