Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

marți, 6 ianuarie 2009

Deliciile de SARBATORI

Chiar daca blogul meu este dedicat in principal delicateselor cat mai naturale, cum Craciunul este o singura data pe an...si inseamna enorm pentru mine, nu m-am putut abtine sa nu dedic macar cateva posturi meniului pregatit cu cea mai mare dragoste pentru acea zi speciala.

Dupa cum am mai spus, anul asta am reusit sa fac aproape tot ce mi-am propus si ce am poftit :). Restanta mi-a ramas turta dulce...insa cu siguranta am sa recuperez cat de curand.

Asadar, primele pe lista au fost fursecurile in diverse forme, ale caror retete le-am postat mai jos. Acum..cateva poze ..poate va conving sa le faceti si voi.
Tava cu fursecuri invelite in cocos..:)
si cea cu fursecuri invelite in nuca

si...reusita !!

aici sunt eu cu Lamaitzele glazurate cum imi place mie sa le numesc datorita aromei
apoi...la treaba si ornat :)
si...iata ca deja micutzele prind viata si Mosul e de acord cu mine


Mai apoi, am facut ceva special pentru Diana, sora mea mai mica si tatal meu, cei mai mari pofticiosi.

Pentru Diana am facut o prajitura cu blat pufos de mac caci ei ii place tare mult macul
asta e o poza cu prajitura cu mac facuta cu ceva timp in urma caci pe cea de Craciun am inundat-o in ciocolata si nu se mai cunosc detaliile :)

iar pentru tata, un tort a carui reteta imi apartine in totalitate si o voi posta cat de curand.
si Mosu` incercand sa fure din tortulet

Acum am sa va impartasesc niste poze de ansamblu cu bunatatile mele...
eu in Ajun...
si masa deserturilor de Craciun exceptand cozonacelul ( pe care am sa il intruduc indata...in aplauzele voastre :) )



Capitolul Cozonacei


Asa cum spuneam... mama, ne-a rasfatat la randu-i cu cozonacei care mai de care mai deosebiti, ca in fiecare an.
Anul acesta, pentru Diana a facut un cozonac impletit rotund, bogat in crema de ciocolata, nuci, stafide, rahat si bomboane intregi de ciocolata. Ce gust avea..va puteti inchipui. Imi pare rau ca nu am o poza cu sectiunea caci l-am mancat la foc automat :))


Mie mi-a facut anul acesta un cozonac cu fructe uscate(stafide, caise, curmale), nuci si marmelada de portocale. DEMENTIAL! - dar din pacate nu am poza cu el...caci a fost doar unul...si intelegeti voi ce s-a intamplat cu el :D

Iar pentru toata familia...a facut cozonacii pe care ii iubim...si anume :


si ingerashul cu cozo-zozo
delicios ...

si eu jucandu-ma cu el :)

fata de cozonacel :P

Si acum...un exemplu de platou cu delicii pe pe care l-am daruit cuiva drag
Avem aici cozonac traditional, deasupra lui cozonac cu marmelada de portocale, fursecurile mele, prajitura cu mac, prajitura Cabana facuta de mama...si o bucata de tort Brownie Intens, facut de mine.

si mai aproape ca sa vedeti si sectiunea de Brownie Intens...
Sper sa va placa si sa il incercati, de indata ce am sa va scriu reteta!

Cat pot de curand am sa mai postez 2 retete delicioase! See ya next post :)
Until then...nu uita

Bucura-te de portia de libertate si degusta cate putin din toate! ( de Sarbatori :D )

Cu mult drag,

Elisa.

Un comentariu:

Laura spunea...

Elisa draga, ma bucur mult de tot ca te-am descoperit, caci esti incantatoare!!! :)
M-ai impresionat la maxim cu meniul tau dulce de sarbatori si deci iti spun cu inima plina: Felicitari!
...si mamei tale deasemenea!!!
Nu imi imaginam ca o fata atat de dulce si de tinerica, ca tine, poate face asa ceva...
Te pup si iti multumesc pentru cuvintele frumoase si increderea pe care mi-ai acordat-o, caci am observat deja nu stiu cate retete din "repertoriul" meu.. :P