Daca esti aici...poate ca..si tu ca si mine, iubesti sa daruiesti.

Daca nu, atunci pregateste-te sa te redescoperi... in lucrurile simple.

Enjoy...and give me a feedback!

joi, 8 ianuarie 2009

Prajitura cu Morcov si Portocala


De prajitura cu morcov m-am gandit sa amintesc pentru ca mi se pare intruchiparea perfecta a unei prajiturici DE CASA fara "complicaturi" , care sa iti aminteasca mereu de cat de mult pot insemna lucrurile simple.

Reteta de baza am "furat-o" intr-una din diminetile vacantei de iarna de la Laura, una din gospodaresele mele preferate ( multumesc Laura!) ..insa nu am respectat intocmai ingredientele si cantitatile si vreau sa va arat ce mi-a iesit si mie :)

Stii cand sa o servesti ? iarna cand e asa frig afara..si te uiti pe geam cum ninge, parca ai savura ceva facut de o mama dintr-un timp stravechi...sau chiar de o bunica.. de acel suflet care nu a cunoscut noile tehnologii si artificii in bucatarie .

Ingrediente :

  • 1/2 cana ulei
  • 2/3 cana zahar
  • 1 1/2 cana apa minerala
  • 3 cani mari de morcov ras mic
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • 1 praf de copt stins cu zeama de lamaie
  • 3 lingurite de coaja de portocala
  • faina, cum a zis si Laura... cat cuprinde
  • decor : eu am ras putina ciocolata alba deasupra dar chiar nu e cazul de vreun decor
Se amesteca ...dar cum multa dragoste :) si...

Si..arata cam asa :

si
si
Cu o aroma delicioasa de portocala intr-un amestec perfect de cremos cu morcovul

Bucura-te de o portia de arome...pe sufletul tau !

Niciun comentariu: